donderdag 14 juli 2011

4 opmerkingen:

  1. Schitterende foto als je hem aanklikt. Vooral het contrast tussen het witte zand en de donkerblauwe zee is fraai. Zo fraai had je het vast niet gekregen als het stralend zomerweer was geweest ;-)
    En wat mooi dat die mevrouw in het rode jasje net in beeld liep. Daar had je natuurlijk heel lang op zitten wachten! (of niet natuurlijk)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha...dat rode jasje is puur (beginners-) geluk en het beeld van de ruisende vloedlijn vanaf de duintop bij Kaap Hoorn is voor de waarnemer ter plaatse echt indrukwekkend

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Overigens dat rood hoort - volgens de regels van de kunst -eigenlijk rechtsboven in de foto te staan . Je kijkt immers diagonaal en komt dan bij rood uit . In dit geval onmogelijk ..ik was al blij met een klein puntje rood dat inderdaad als katalysator werkt voor elke kleur.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. En rood versterkt vooral het groen heel erg goed, omdat rood en groen complementaire kleuren zijn - althans dat heb ik ooit geleerd toen ik teken- en schilderles had.
    Mijn reisgenoten op vakantie zijn ook altijd erg blij met mijn rode goretexjack.

    BeantwoordenVerwijderen