maandag 18 juli 2011

TERSCHELLING NOORDZEESTRAND BIJ HOORN

6 opmerkingen:

  1. Waarschijnlijk een domme vraag, maar het valt me op dat je het pad steeds aan de rechterkant houdt op je laatste landschapsfoto's. Is dat een bewuste keuze, is daar een regel voor?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. neen 1. het is nooit een domme vraag ..over de compositie zijn vele discussies mogelijk . 2, alle compositie - aspecten ten spijt vaak komt het gewoon zo uit als je er in staat of er voor staat . Ik wilde met deze foto de schoonheid van het duinland Terschelling / Noodzee vastleggen . De foto is landinwaarts genomen de fotograaf staat schuin t.o.v. de zee achter hem. Ik ben blij dat het rood rechts zit en een klein accentje meegeeft

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, ok, ik dacht, misschien is er een regel voor die ik de afgelopen 50 jaar gemist heb ;-) Maar het is meer prozaïsch.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jazeker, en bovendien ....... al die regels zijn leuk voor de (borrel)tafel . De foto moet het doen . Een geniale foto - die ik heb IK tot dusverre niet gemaakt ;-) - spot met alle regels en blijft toch op je netvlies staan.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ben ik het helemaal mee eens: een goede foto die geheel volgens de regels is gemaakt is niet meer dan goed. Geniaal is buiten de regels treden en dan een bijzonder én bijzonder goed product afleveren.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. OK als mij dat lukt wordt de foto meteen geplaatst !

    BeantwoordenVerwijderen